Προγραμματισμός EV3

Lego EV3 Mindstorms

Εδώ παρουσιάζεται ο κώδικας επίλυσης της πρόκλησης.

Ο προγραμματισμός γίνεται στο ειδικό περιβάλλον Classroom με τη χρήση πλακιδίων τύπου Scratch.

Διαπραγματεύονται έννοιες όπως :

  • ακολουθία εντολών

  • δομή επανάληψης

  • συνθήκες (αλήθεια/ψέματα)

  • μαθηματικές πράξεις

  • υποπρόγραμμα

  • παράμετροι

  • μεταβλητές

  • ανάκλαση φωτός

  • μοι΄ρες περιστροφής και αποστάσεις

  • αρχικοποίηση κινητήρων

  • παράλληλη εκτέλεση

  • Proportional follow line